9 Mayıs 2009 Cumartesi

Yalnızlık...

4 de paydos dedik..

işin 4te bitmesi yarım günden sayılıyormus :P yaw hesapladım 8de iş başı 12.30 da yemek molası ki 1de bitiyor bu da demektir yarım saat sadece öğle tatili var, 6 da paydos! ha pardon 8.45 ile 9 arası kahvaltı arası, ne yenecekse 15 dkkada!!! Yani demem o ki günde en az 9 saat çalıştırıorlar; haftaiçi toplam 45 saat cumartesileride 7 saat, eder 52 saat! hangi kanunda var bu??? oof of!

Bugün rahat rahat yaydım kimse yoktu ya ;) tasarımsal bi halt becerememiş olsamda, stok sahasını yetkili kişiyle dolaşarak, üzerlerinde çalışmamı istedikleri atık malzemelerle tanıştım ve birlikte aşağı yukarı atık stok listesini oluşturduk...çöplerim benim! pek seviştik o kadar ki her birinden odama numune istedim hep gözümün önünde olsunlar, "cici cici" diye sevebilmek için :P

Büyük patronda servise gider ayak tuttu beni, "gel biraz konuşalım" dedi (sabahtan beri bana zaman ayıracak, ayıramadı ya bi türlü, tam "oh bitti çok şükür" diyip giderken yakaladı, töbe töbe) bıdı bıdı konuştu, bana gelişim programı çıkardı (!), "önce malzemeleri öğren tasarım ikinci planda kalsın şimdilik" dedi (gel de bunu şefe anlat:P) tamam boss nasıl istersen!

aa bilmiyorsunuz tabi, bugün bana akılları sıra sözleşme imzalatmaya kalktılar, yıktım ortalığı! bildiğin boş kağıda imza istiyorlar, hem de beni bi sürü sorumluluğun altına sokan onca maddeyi görmezden gelmemi isteyerek:S zaten en başından beri her konuda mızmızlık ettiğim için (hiçte huyum değildir :) bu son olayla iyice sorunlu insan profili şablonunu tamamladım sanırım (tanım için ankaradaki kankama öpücükler:) ama ne yapayım haksız mıyım? Neyse sindirdim herkesi, imzayı da atmadım, ama bu bana hangi hatlardan yol su elektrik olarak geri dönecek merakta etmiyor değilim :P

neyse otele uğradıktan sora doğru salona gittim erkenden terledim iyice geldim ne göreyim otelin restoranı kapalı : usta hastalanmıs. Yemek dısarda yenecek ama hala çıkamadım yemeğe :P

yarın tatil..ne bu gece için ne yarın için hiçbirşey öngöremiyorum..Buna ne deniyor tahmin ediyorsunuz sanırım...Yalnızlık:(

İstanbul, arkadaslar, evim, kedilerim...kendinize iyi bakın!

St

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder