11 Mayıs 2009 Pazartesi

Yangın!

Pc nin başına oturmadan yaklaşık bir saat önce öğrendim gecenin flash haberini: İstanbuldaki evimde yangın çıkmış!!!

Olay arkadasımın anlattığı kadarıyla açık unutulan ocak ve üstündeki tencerenin alev alması ya da ocağın üstündeki aspiratörün elektrik kaçağı yapması, itfaiye net tutanak tutamamış, yarın gelecek elektrikçi sonrası belli olacakmış. Hasar kırık bir çelik kapı, kırık bir wasisdas pencere, yanık bir setüstü ocak ile üstündeki aspiratör ve dolap, ayrıca is olmuş bir tavan, neyse... O veya bu üzücü bir olay tek tesellimiz evde kalan arkadasıma bir şey olmaması, beterin beteri var( çocuk sana diorum canını sıkma, olmuşla ölmüşe çare yok, canın saolsun, mal bu alınır konur yerine dert etme emi ;)

Ya işte böyle, zaten ben de sporda kendime "ne yazıcam bugüne hiç bi olay olmadı mal mal geçti gün" diordum ki son dakika haberi imdadıma koştu :P

.......

Bu arada işte sıkı bir giriş yaptım gibi sanki haftaya, bir sürü insanla temasa geçip döküman taleplerinde bulundum, bazılarını edinmeye başladım, sahada takıldım, sanat atölyesindeki ustayla tanıştım, yeni taşlar öğrendim falan filan... Tasarım olarakta bi kaç yeni sketch gerçekleştirdim; bakalım sonrasında neler olacak..

Anlayacağınız dediğim gibi öncesinde, son dakika haberine kadar öyle çok atraksiyonlu bir olayım yoktu, olan da tam oldu :)))

Herkesi görünmez kazalara karşı dikkatli olmaya ve temkini elden bırakmamaya davet ediyor ve öpüyorum...

St

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder