7 Mayıs 2009 Perşembe

Bisiklet işi tamam...

Evet bisiklet buldum;))...Hem 0 km hem 2.el.

Lokal halk saolsun bu konularda baya yardımsever; beni yönlendirdikleri Şahin Plaza da 0 km bisikletler dizi dizi duruyordu, girdim dedim "kaç gayme?" 350 tl ile 4000 tl arasındaymış..çok merak ettim şu 4000tl lik olanı ve sordum "görebilir miyim?" diye ama cevap hayırdı...çok pahalı olduğu için en ufak bir çizikte dahi satılamıyormuş o yüzden kurmuyorlarmış :P daha çok merak ettim adama döndüm "pardon da ne özelliği var ki 4000tl, turbo ateşleyicisi mi var?" suratıma garip garip bakan satıcı gövdesinin uçak malzemesi-titanyum- olduğunu çok hafif olduğu için pahalı satıldığını izah etti, plofff ne lüzumsuz (tabi profesyonel bisiklet sporu yapan arkadaşlarım için sözüm meclisten dışarı) :P piki dedim çıktım :))

2.ellere gelince; kaldığım otelin arkasındaki bisiklet tamircilerinden -ki bunları da saolsun lokal halk önermişti- fiyat aldım; durum fena değil, 50 ile 150 tl arasında oynuyor; tipine göre modeline göre değişiyor. Edineyim hemen bi tane desemde kapısında "kapalı" yazan tamircinin önünden geçerken içerde daha iyi modellerin olduğunu görünce son olarak ondan da fiyat alarak konuyu sonlandırmanın doğru olduğunu düşünüp kapısında yazan numarayı aradım mehmet usta amca telefonu "efendim evladım" diye açınca böyle bi içim ısındı baba diyesim geldi adama ama demedim tabe.." ya mehmet amca ya niye kapalısın ben bisiklet alacaktım" dedim" (lafa bak allam yaa)..Mehmet amcanın annesi ameliyat olmuş o yüzden kapalıymış p.tesiye kadar da açmazmış; "aaaa, çok geçmiş olsun mehmet amca" dedim teli kapadım Mehmet amca bana " saol evladım benim" derken :)) otele geri döndüm...

Dönüş yolunda aniden bastıran ve bardaktan boşalırcasına yağan yağmur karşısında spora gitmekten vazgeçtim, sanırım burdaki ilk spor günüm yarın olacak (burda bile spordan kaytaracak yer arıyorum ya ne diim) :P

İşe gelince stres ve belirsizlikler devam etmekte..Bugün şahsıma ait masa ve bilgisayar konusunda bastırdım umarım işe yarar:P Öte yandan tasarımlarımı yönlendirecek malzeme stok bilgilerine yönelik üretim ve stok departmanından toplantı talep ettim ve yapıldı (sabahki talep anca akşama yetişti!) yarın stok alanı dolaşılacak ve istediğim listeler bir kaç haftaya hazır edilecek (tabi tabi :P) bu arada da ben önden verilen aciliyeti olan tüketilmesi gereken malzemelere yönelik tasarımlara başlayacağım, bakalım hayırlısı, bekleyin beni çöpler ve atıklar itinayla hepinizi tasarıcam :)))

Bu arada adıma mail adresi oluşturuldu :) adıma derken soyadıma desek daha doğru galiba bu iş olursa herkes bana soyadımla hitap edecek ilerde, ehehehe... Ha bir de ilk defa gül reçeli yedim bugun fabrikada ahahaha, fena değilmiş hani, tavsiye ederim :)))

işte böyleeee... çok aman aman bi durum yoktu bugün, olsada biraz atraksiyon yaşasak dimi...ama durun bakalım onunda sırası gelir elbet..

St

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder