15 Mayıs 2009 Cuma

Ucuz atlattım...

walla dün yazamadım farkındayım ama çok geçerli bir nedenim vardı çünküüüü...bilgisayarım çöktü :P Evet, cidden ben de fena panik oldum, herşeyi geçtim Ispartaya geldiğimden beri yaptığım tüm çalışmalar masaüstünde duruyordu ve hiçbir kopyası yoktu :S akşam akşam bilgisayarcı mı aramadım, İstanbul'daki bilgisayarcıma mı ulaşmaya çalışmadım, işin uzmanı arkadaslarımın başının etini mi yemedim neler neler, neyse gece bi halt becerememiş olsamda sabah işyerinde şirketin bilgi işlemcileri sorunu hallettiler çok şükür,, verilerde kurtuldu süper süper, ucuz atlattım ;) Saolsunlar varolsunlar... (hemen yedekledim, "nie yedeklemezsin ki" diye dün bi tarafıma eden arkadaslarımın bilgisine;)

......

Gelelim geçtiğimiz iki gün boyunca neler yaşandı....

Dün akşam bilgisayarda olmayınca çarşıda takıldım, dolaştım, tıkındım (feci bir şekilde hemde :S ) sonra da erkenden odama dönüp zıbardım :D laptopun arızalanması erken yatmama vesile oldu tek artısı o :)

İşyerinde ise ben başladığımdan beri 4 kere falan görüşmeye gelen bi çocuk en sonunda işe başladı:) Ispartalı bir arkadas, resim bölümü mezunu bilgisayar destekli tasarım konusunda şirkete destek verecek anladığım kadarıyla... güzel güzel, max bilmemin yokluğu hissedilmeyecek ehehehe :D

......

Dün büyük patron bizim kata yine çıkarma yaptı; flash haber sıkı durun: peyzaj ekipmanlarıyla ilgili çalışmalarım bi süreliğine askıya alındı, mosaic kısmına destek olucam tasarımlarımla! çok acil bir şekilde katalog ve numune bekliyorlarmış dış pazar müşterilerimiz, feci hummalı bir çalışma başladı (esasında benim şef çalışıyordu die biliordum ama patron yetişmeyecek mi yoksa diye endişelenirken ben de kurbağa gibi öne zıplayınca "ben de ben de" diye "peki o zaman sen de mosaic çalış şimdilik" dedi..ehehehe-nie bu kadar sevindiğimi düşünüyorsanız daha zevkli mosaic çalışmakta ondan ;)

.......

Bugün de mosaic çalışmalarım devam etti, 3 tane daha çıkardım, toplamda 5 tasarımım var şu an ama üstlerinde biraz daha çalışılıp üretime hazır hale getirmem lazım, saolsun başımızdakiler de sıfır ilgi sıfır yardım modunda olduklarından iş başa düştü yine, neyse nasıl taşı öğrenmeye tek başladıysam bunu da tek yapıcam evelallah, gece üstlerinde çalışıp yarın üretime yetiştirmeye uğraşıcam, nası olsa şef kişisi ctesileri gelmiyormuş (geçen ctesi de gelmemişti ya bu ben de o güne mahsus sanıyordum, dağıtırım uleyn, ne demek ctesileri gelmemek, neyse bu duruma da çemkirecem de daha zamanı değil, ya ben de gitmem ya da herkes gelir o kadar,hımfff)

.......

Masamın sağı solu önü arkası ebe sobe tadında taş doldu, masamın üstü altı 2 metre yarıçapındaki tüm yakın çevrem!!! her gittiğim üretim biriminden numune istemişim mal gibi, bi gelmeye başladılar bitmiyo!!! her türlü pozisyonda dizdim taşları derli toplu olsun diye ama nafile ve en sonunda bana tahsis edilen masanın yetmediğine kanaat getirerek bi masa daha istedim ahahaha, walla çok ciddiyim; bugün personel koordinatörünü arayıp "bana bi masa daha lütfen dedim" şaka gibi! :D

.......


Sabah bi baktım masamda minyatür iş kuleleri tadında üstüste kataloglar, kitaplar, evraklar..kocaman da bir not ; ismim...oha dedim bune! Büyük patron bana göndertmiş, mosaic çalışıcam ya, daha sabah onların şokunu atlatmadan bi parti daha gelmesin mi, şaka! ardından yüklemeye bakan hatun geldi ve dedi ki " bunlari size karşı masadan gönderdiler" :S muha tabiiki öyle demedi (keşke dese ya! , böyle garip garip hayaller kuruyorum kafamda feci eğleniyorum sonra kendi çapımda , malmıyım neyim, bugünde yine gayet ciddi bir konuşmanın ortasında ki patronla şef yapıo konuşmayı hani, konuştukları konuyla ilgili abzürt bi sahne canlandı gözümde, "puha" demişim, kafalar bana çevrilince, bi utandım, neyse :P) dedi ki patrondan bunlar size yardımcı olması açısında, "eywallah" dedim kendisine içimden de "sıçtık, beklenti büyük demek ki" dedim, harbiden sıçtım...

St

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder