8 Mayıs 2009 Cuma

Ispartadaki ilk salon günü...

ofs yoruldum walla!!! az önce spordan geldim..eveeet, bugün spor salonundaki ilk günümdü;) feci feci feci! gerçekten içler acısı bi salon, karın egzersizleriyle ilgili aletlerin hiçbirinin boyutları bana göre değil sanırım hobbitler için tasarlanmış :P soyunma odasından duşlardan bahsetmiyorum bile zaten, ihlas marka bile olmayan (!) anlık su ısıtıcıları saolsun bir ip altında duş alabiliyorsun:P su götürmeyi unutmuşum yanımda ordan alayım dedim ışıklı buzdolabı demir halatlarla çevrelenmiş ve asma kilit takılmış üstüne ehehehe görevli 3 dakikada açamadı :)) neyse ne, hiç yoktan iyidir deyip yaptık ilk sporumuzu, göbeği eritemeyiz belki ama yumurtaların boyutlarını koruruz umarım en azından :))

çok kötü karizmayı çizdirdim daha ikinci iş günümde sabah sabah : uyanamadım ve servisi kaçırdım!!! skandal!!! :S 3 kere aradılar tamam geldim geliorum diyene kadar en sonunda "siz gidin" demek zorunda kaldım :P 15 dk sonra ışık hızıyla hazırlanmamın ardından aşağı inip taksiye atladım(gerçi bi 3-4 dk taksi aradım ayrı konu ya, neyse). 15 dakikada taksi götürdü fabrikaya! servis uzatıyormus demekki yolu, 20 tl yazdı hiç fena değil; aklımızda olsun benzeri acil durumlarda taksiyle gidiş mantıklı ;)

Tabi sonrasında "oo fatih bey, uyanamadınız heralde akşam çok yoğundunuz heralde"ler mi istersiniz "ıspartanın havası çarptı heralde"ler mi istersiniz, neler neler dendi, plöfff! :S gıcık bi durum. Bi de üstüne hergün 9 dan önce gelmeyen şefin erken geleceği tutmasın mı!!! amaan neyse zırvaladım bişiler toplamda 30 dk lık bi rötar ne olur ki :) (tabi ben alışığım nişantaşlarında 9.30 larda 10.larda ofiste olmaya girdi buranın nazi yönetimi bi tarafıma) neyse...

Masam geldi bugün! :))) Telefonum da bağlandı internetim de, dahilim 203 ehehehe ;) Sabahki olayın verdiği eziklikle feci konsantre olup kafamı kaldırmadan çalıştım bugün arı gibi toplamda draft 8 tasarım oluşturdum yarın detaylandırmaca var ;) (sanki hepsi birbirinin varyetesi gibi oldu ya neyse)

Ya niye c.tesi günleri çalışır ki tasarım ekibi, gerçi yarın tasarımdan çalışan bi ben varmışım diğerleri kıdemli ya heralde ondan gelmiceklermiş, uyuzlar, hıh! neyse ben de müziğim ve böğürtlenli çayımla yaya yaya takılırım ehehe ;))

İstanbul ofisi için alınan dış ticarete bakacak aynı zamanda aynı otelde kaldığım arkadaş bugün istanbula geri döndü :( iyi kızdı en azından aynı dili konuşuyor destek oluyorduk birbirimize, ona da gider ayak bölgelerini söylemiş büyük patron : Brezilya ve İtalya ooh mis! Beni de götürse keşke fuarlara :D

böyleyken böyle, dua edinde yarın sabah vaktinde kalkayım, yoksa 20 tl tık tık :)

hadi ben yatar ..

st

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder