20 Mayıs 2009 Çarşamba

Ne desem ki...

Ne desem bilmiyorum arkadaşlar..günbegün bu şirketin ve çalışanlarının açıklarını dahası şirket bünyesindeki entrikalarını duyuyor hatta duymakla kalmayıp bizzat şahit oluyorum!!!!

yazacak çok fazla bir şey gelmiyor bu gece içimden, ondan dolayı diyeceğim tek şey, eğer ben kendimi tanıyorsam yakın zamanda güzel bir cıngar çıkartır içimdekileri boşaltır muhtamelen de burdaki sonuma da bu şekilde imza atar geri dönerim! :S

Bildiğim tek şey bu saatten sonra işim dışında, çevremdekilerin küçük hesaplarıyla uğraşmak zorunda olmak istemediğimdir!!!

Hayırlısı....

St

2 yorum:

  1. Bree kavat... kır poponu 2 ayı doldur bare! sanki bi elin yağda bi elin balda popon pambiklerde!! du hele...
    bak güzelim...sen istanbul yellozusun, entrika nedir kitabını yazar ara ara imza gününe davet edersin iş arkadaşlarını, o nedenle 1-2 diş geçirdikten sonra emin ol kimse bulaşmaz sana :)) köpekbalığı misali önce bi ağızlarında geveliyolar bakalım dişe gelio mu diye.
    imza'nı ben ilk katalog çalışmanda görmek istiyorum!!! görmeden de oradan buraya gelemen!
    öperim ;)
    libre

    YanıtlaSil
  2. Haklısın bebişim gücüm olsa entrikanın hasını çevirir hepsini mum ederim de o güç ya da heves yok ben de artık, yaşlanmışım!!!

    bu yaşa kadar boğuşa boğuşa geldik bi yerlere insanlarla, daha boğuşmak istemiyorum...

    hatta kendimi tutamayıp "özel hayatımla değil, sanatımla gündemde kalmak istiyorum" diye de geyiğimi çevirir, servisini yaparım, muha! ;)

    YanıtlaSil