22 Mayıs 2009 Cuma

Franboğazlı cheesekek....

Yaw çok güldüm librecim yorumuna hee :))) Peki öyle olsun ama zart diye kapını çalarsam bi gece yarısı bilki olaylar bu şekilde gelişio ve dediklerim oldu :P

.....

Çok bi numarası yoktu bugünün de ama hala bilgisayarım gelmedi ve olay çıkarmama az kaldı çünkü şahsi laptopum çatladı!!! çatlamış daha doğrusu bugün farkettim :((( Walla ben daha bişey demeyeceğim her gün haldır haldır getir götür yapıordum iş görülsün die, aha da buraya yazıyorum (enee ne güzel cuk oturdu bu lafta he) haftaya p.tesi den itibaren götürmüorum!

......

Bugün hırs yaptım ve mozaikle ilgili çalışmalarımı derleyip toparlayıp numune birimine teslim ettim; benim için dua edin millet, inşallah adam gibi bişeyler çıkar! (hepsini teslim etmedim gerçi seçmece yaptım devamını da getireceğim görür o beni engellemeye çalışan denyolar!!!)

.....

Ama bence günün bombası ki çok güldüm; Ispartanın çakma Starbuck's ı olduğunu düşündüğüm bir cafenin menüsünde tatlılar bölümünde yazan şu seçenekti "Franboğazlı cheesekek"

ahahahahaha :D

St

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder