23 Mayıs 2009 Cumartesi

Antalya..

dun gece estiler bana kalktım Antalya'ya geldim, ondandır size dun akşam yazamayısımın nedeni ...yollardaydım ;)

.....

Antalyaya gitmek tahmin ettiğimden de kolaymış, atla git otogara (benim otelden taksiyle 5 tl) "hangisi antalyaya gidio" die sor sonra seni havada kapıp araca soksunlar 2 saat sonra antalyadasın :D

.....

Konset die Konya orijinli bir otobüs firması var ki aman diyeyim sakın tercih etmeyin, leş gibi koktuğu gibi çalışanları da çok kaba:P!!!! Dun akşam itibariyle deneyimlenmiştir...
.....

Geceyi saolsun bi arkadasın evinde geçirdim ama bu gece baska bir yer bulmam lazım cunku arkadas şehir dısına cıkıo, bakalım gece kalacakmıyım, donecekmiyim, kalırsam nerde kalıcam, dönersem nasıl donücem...hepsi reklamlardan hemen sonra :D:D:D

.....

Gün içinde keşif turlarına çıkmayı planlıyorum.. burda hava kapalı gibi, ben her ihtimale karşı mayo terlik ıdı bıdı gibi deniz sezonuna yönelik alet edevat çantamı yanımda getirmiştim ama nafile :( heralde deniz güneş olayı yalan olur...

.....

eski yıllardan antalya ile ilgili çok eğlenceli anılarım var yenilerini eklemek hedefimiz tabe ama beni en çok heyecanlandıran Burdaki sinemalarda gösterilen filmler...yaşasınki "Star Trek" ve "Angels and Demons" ı izleme şansına sahip olabileceim, İstanbula gitmeyi beklemek zorunda değilim yuppiii!!!! :)))

.....

Acıktım çok!!! yemedim içmedim size yazdım walla, artık nelerin yaşandığını yarın hep birlikte görürüz..

St

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder