27 Mayıs 2009 Çarşamba

Sorunlu müşteri değilim kardeşim, siz ilgisizsiniz!

İki gündür bana sorunlu müşteri muamelesi yapan resepsiyon görevlilerine (iki akşamdır “odamdan internete bağlanamıyorum” dedikçe “gerekli kontrolleri yapıyoruz bir sorun görünmüyor” deyip hatta en sonunda pervasız aynı zamanda hafif “of yeter be sende” tadındaki ses tonlarıyla “sorun sizin pc de” diye ekleyerek beni fitil ettiler de!) bugün hadlerini bildirmeye karar verip notebookumu alarak resepsiyona indim ve internete oradan bağlanmayı denedim; sonuç: tabi ki rahatlıkla bağlandım!!! Sonradan saolsun bana internet konularında yardımcı olan bir bey var, onu buldurdum ve konuyla ilgilenmesini sağladım, benim olduğum kata çıktı ve modem kontrollerini yaptıkta sonra ne dedi beğenirsiniz “e doğal, çünkü bu katta bağlantı kesilmiş”, şaka!!!

…..

Hem Isparta’ da hem de hafta sonu Antalya’da iken dikkatimi çeken bir şey oldu, bu bölgedeki özellikle erkek populasyonu “Kardeşim” lafını çok kullanıyor :P Eski işyerimdeki kankamın (ah çok özledim onu da) neden bu lafı her iki kelimenin arasına sıkıştırdığını şimdi daha iyi anlıyorum, eh kendisi bir yıl askerliğini Antalya’ da yapmış 

……

Çok verimsiz bir gündü bugün, uyuz oldum:P numune birimine tek tek tasarımlarda kullandığım parçaların özelliklerini hazırlıyorum, çok sıkıcı, aslında sıkıcı olmasının asıl nedeni zaten süper bir formatta ki onlara danışarak hazırlamıştım tüm bilgileri aktarmıştım, neymiş “daha da basitleştirebilir miymişiz”..çüşş daha ne kadar basit olsun “ustalar ilkokul ortaokul mezunularmış okumakta zorluk çekiyorlarmış”..ulen en başta ben tüm terimleri Türkçe kullanırken İngilizcesiyle bana anlatan sizin ustalar değimliydi, he!? Neymiş ezbere olmayacakmış, mantığını oturtmak lazımmış, eğitim şart!

…..

Bugün işyerindeki wc de işerken (aman ne olacak sanki sizin yemediğiniz nane) havalandırma penceresinden bildiğin bir şahin gördüm, süzüle süzüle bizim kata yaklaşıyordu, “anam” dedim “ne doğaya özdeş yaşıyoruz”…

…..

Büyük patron da dengesizin önde gideniymiş bugün daha bir net fark ettim :P “E hadi ne zaman pazarlayacan ürünleri” dedi o da! Sanki geçen hafta tek tek olayın gidişatını anlatan ben değilim! Hadi onu geçtim neyi pazarlayacağım, daha bismillah ilk ürünün numunesi yeni geldi ki bir sürü revizyona ihtiyacı var!!! Allahım sen bana yardım et!

......

Bugün spora gitmeyeceğim, mola günüm ama ne yapsam bilemedim (çok atraksiyonlu bir yerde ikamet ettiğim için olsa gerek:P) öte yandan çok açım otel de yiyeyim dedim hala siparişi bekliyorum, beklerken de bir yandan size yazıyorum önüme gelen ekmekleri kemire kemire..neyse köfteler geldi bak iyi köfte lafının üstüne gelirmiş. Hadi bana afiyet olsun ;)

St

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder