10 Mayıs 2009 Pazar

Ve ilk Pazar...

Hmmm...ctesi gecesi erkenden sızdım; farkında olmadan yormuşum bünyeyi. Doğal olarak sabaha uyanış erken oldu, işime de gelmedi değil hani, zaten yeni alışmaya başlamışım sabahın körü uyanmalara düzenimin bozulmasını istemem ;)

.......

Otelde kahvaltının ardından yürüyüşe çıktım, parlayan güneş altında her ne kadar sıcağı hissetsem de sabah serinliği hakimdi. Gazete satan bir yer arasamda bulamadım (otelinkileri almak istemedim; ondan edineyim demiştim kendime)

.......

Odaya döndükten sonra işle ilgili dökümanlara bakarım biraz desemde başarılı olamadım; güneşin parklığının artması "e hadi çık dolaş" desede herzaman ki tembelliğim beni benden aldı. Bi süre internette mal mal sörf yaptım, sponge bob ve pucca nın izlemediğim bölümlerini izledim :))) oydu buydu derken bir baktım öğlen olmuş (tamam itiraf ediyorum karnım acıkmıştı...son günlerde düzenli öğünlere alıştığımdan artık günün saatlerini midemin bana uyarılarıyla anlayabiliyorum :) Örneğin 7-9 arası sabah açlığı, 12-13 arası öğlen açlığı, 16-17 arası ikindi açlığı ve 19-20 arası akşam açlığı... ha bir de gece yatmadan önceki açlık var ki saat 10-11 e denk geliyor genelde ama biz buna halk arasında b..kboğazlık diyoruz artık :)

.......

Hazırlandım dışarı çıktım, çıkmadan öncede gerekli anneler günü kutlamalarını yaptım telde (Bu arada tüm annelerin, anne adaylarının ve potansiyel annelerin Anneler Gününü kutlarım, iyi ki varsınız;)

Çarşıya doğru bir yürüyüş ardından en favorim olan (lanet olsun!) Burger King e girdim ve bildiğin öküz doyuran king menüden sipariş ettim ama müthişti!!!!, herzaman ki gibi :))) Burgerları mideye indirirken çok sevgili bir arkadasımın İstanbul' dan ayrılmadan önce hediye ettiği kitaplardan (tekrar teşekkür ederim kendisine, çok ince bir davranıştı) birini yanımda götürmüştüm açtım kaldığım yerden devam ettim, okudukça kitap daha çok sarmaya ve içine almaya başladı beni (merak edenlere; kitap Elif Şafak'ın son eseri olan "AŞK" ) Tabi bu hareketimle hiç ben olmayan bir şekilde fazlasıyla entel dantel göründüğümün farkındaydım dışardan, yazık işte yalnızlık böyle bir şey :D

Neyse burgerler, patates ve soğan halkaları mideye afiyetle inip ardından çayı da bitirince kalktım bir nargile cafe de kitaba kaldığım yerden devam ettim...Çok ucuz nargile İstanbul'a göre burda, 5 tl ;)

Sonrasında yeter bu kadar entellik deyip öncesinde adres bilgilerini lokal halktan edindiğim sinemaları araştırmak üzere yola koyuldum (saolsunlar, lokal halkta olmasa ne yapardım, gerçi onlar olmasa burası da olmazdı, demek ki saçmaladım, neyse :)

.......

En sevdiğim aktivite, sinema! güzel de film seçmişim (çokta alternatif yoktu ya o da ayrı bir konu) : KEHANET. Felaket senaryolarından hoşlananlara şiddetle tavsiye ederim, bazı sahneler saçma ötesi de olsa özellikle tren kazasındaki görsel efektlere eridim bittim ;)))

Bu arada filmi beklerken 1 saatim olduğundan bir sonraki pazar aktivitesinin ön araştırmasını yaptım. Etrafta sıra sıra dizili dağlardan birini gözüme kestirip nasıl gidilir e yönelik bir tur attım, haftaya pazar muhtamelen dağlardayım (kim o "dağlar kızı reyhan" ve "dağdan bir kız gelir döne döne" diyen! anladı onlar kendini ;)

.......

Film sonrası ofis için (önce ofise yönelikte olsa otel odama da sıçradı fikir) abur cubur alışverişi yaptım. Ama en akıllı fikrim otel odam için mini bir su ısıtıcı ve kupa edinmek oldu, yaşasın artık odamda da çay, sıcak çikolata, sahlep ve benzeri tüm keyiflerimi gerçekleştirebileceğim :))) (hatta şu an çayımı yudumlarken size yazıyorum;)

.......

son olarak otele dönmeden önce cep telefonuma kulaklık baktım (diğerinin buraya gelmeden bir ucu kopmustu ne yazık ki :( ) ve inanmayacaksınız İstanbul' da 25 tl verip aldığım kulaklığın aynısını pazarlıkla 8 tl ye aldım!!! inanılır gibi değil, orijinal değil evet ama ses kalitesi aynı! ama asıl bomba şimdi geliyor: meğersem ucu kopan da orijinal değilmiş iyi mi :P yine ayak üstü düdüklemişler beni zamanında, böhüüü!

.......

aslında size yazmadan önce işle ilgili çalışmayı hedefliyordum ama kısmet yazı sonrasınaymış (yalan!!!! bahane üretiosun desene kendine, tembel!)

neyse neyse zaten anlattım herhalde herşeyi, yeter :))) gideyim biraz çalışayım taşlarımla ilgili, eğitim şart!

St

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder