27 Mayıs 2009 Çarşamba

Haftasonu hikayeleri sonrası takılmaca devam...

Ehehehe geldim yine uzun bir aradan sonra ;) Walla dedim ya ben de maymunluk diz boyudur (iştah babında:P) gittikçe arası açılır yazmalarımın diye uyarıda bulunmuştum öncesinde nitekim oldu da ama daha da uzun yazacağım ara açıldıkça (sevgili saray soytarısına inat), e kolay değil onca şey birikiyor :D

…..

Neyse en son sanırım (sanırım diyorum çünkü otel odamdan 2 gündür nete giremiyorum!!! o yüzden önceki yazdıklarımı kontrol edemiyorum, şu anda word de yazıyorum size, sabah ofise gidince bloga koyacağım bu yazdıklarımı:P) Antalya’daki ilk sabahımda kalmıştık…Sabah sizden sonra çıktım kale içine gittim; hava çok güzeldi ve açık mekanda kediler eşliğinde güzel bir kahvaltı keyfi yaptım) Sevdiklerimle telefonda sohbetlemelerin ardından, meşhur keşif gezilerimi yaptım (farklı bir şehre gidince bulunduğum bölgeyi tabanvay dolanırım köşe bucak, bilen bilir) sonrasında ise gözümü kestirdiğim bir internet kafede mola verdim (kısa süreliğine gittiğimden yük olmasın diye notebook umu yanımda götürmemiştim).
Msnde, eskiden tanıdığım ve konuşmamız dahilinde Antalya’da olduğunu öğrendiğim bir arkadaşımla karşılaştım. Oydu buydu derken bu arkadaşın akşama ailesi ve iş arkadaşlarıyla Kemer’e gideceğini öğrendim daha doğrusu “istersen sen de bize katıl arabada yer var “ davetiyle “ehueheueheu” moduna geçip “olaaar” diyerek komple yüzsüzlüğümü serdim gözler önüne, hiç ısrar beklemeden ehehehe:D
Arkadaş geldi aldı beni sağolsun arabayla olduğum yerden, ardından diğer gelecekleri de adreslerinden alıp 2 araba yola çıktık.

…..

Hep derim Kemer güzel belde…Orda Naturland isminde bir tatil köyünde kalacaklardı (Antalya gibi şehirlerde yaşayan insanların hafta sonu planları da böyle oluyormuş demek, Otel işletmesi tanıdıklarıymış istersem bana da indirim yaptırabileceklerini söyleyince daldım direkt olaya :D :D :D (çok yüzsüzüm çook, ne olacak benim bu halim:)
……
Güzeldi Kemer de geçen zaman…Gece tesisin discosunda(!) 5 rus, farklı bir Türk yeniyetme grup, tesis animatörleri ve biz eğlendik:P Ertesi sabah güneş deniz kum üçlemesinin ardından hava kapayınca öğleden sonra benim de keyfim kaçtı ve “Hadi bana müsaade!” diyerek tesisi terk edip Antalya’ya geri döndüm..
Bir insan zamanlamayı bu kadar mı iyi ayarlar!!! Tam 5M Migros un önünde inip saat 17.05 te, 17.00 deki “Melekler ve Şeytanlar” filmine reklam anında yetiştim 10dk rötarla ehehehe :D

……

Kitabı güzel uyarlamışlar diyeceğim sadece…Onun dışında “oha” olmadım ama “Da Vinci’nin Şifresi” ni beğenenlere öneririm;)

…...

Akabinde saat 9.00 otobüsüne yetişip Isparta’ma geri döndüm ve burada geçirdiğim en işe yarar haftasonuna imzamı atmış oldum :P

……

Pazartesi nihayet bilgisayarım geldi arkadaşlar!!!! Geldi de hiçbir program yok içinde ve benim gibi donanım özürlü birine yapılabilecek en büyük işkenceyi yapıyorlar!!! Bilgi işleminde pek alakalı olduğu söylenemez konuyla:P Neyse, rica ettim benim şefin kocası hazır hale getirecek bilgisayarı tabi eşininkini yaptıktan sonra (benim şef bana laptop alınacağını duyunca hırs yapıp aynısından kendine de istetti de :S anladınız siz onu!)

……

Bugün ilk tasarımımın numunesi geldi atölyeden!!! Tey, tey, tey :D :D :D Nasıl sevindim nasıl bir sevgi pötürcüğü moduna girdim anlatamam size, ehehehe, hayatımda ilk defa endüstriyel anlamda tasarladığım bir şey yapıldı yaaaa, çok çok farklı bir duyguy yaw, basit bir şey de olsa “eferim len” dedim kendime..:))) (herhalde benden de başkası böyle deliye bağlayıp kendini gaza getirmez)

…..

İlk tepkiler olumlu ama üretim ve numune departmanındaki arkadaşlarınki, büyük patron “e iyi, olmuş işte” diyerek neşemi kursağımda bıraktı sağolsun :S Gerçi muhteşem şefimin yorumundan daha bombası yok! Sordum “nasıl buldunuz” diye, baktı baktı baktı ve baktı (lanet!) o gayet tepkisiz ifadesiyle “evet” deyip başını salladı, iyi mi!!! :S

….

Bu arada söylentiye göre bu işyerinde ilk maaşlar içerde bırakılırmış, yani kısası, ay sonu maaş alamayabilirmişim!!! :S Ne demek uleyn, dağıtırım walla!!!! :P

…..

Böyleyken böyle son 3 günün havadisleri….Kesin bir sürü şey atladım anlatılacak ya neyse, aklıma geldikçe yazarım nasıl olsa ;)

St

p.s. bu arada bahar geldi, kuşlar böcekler çiçekler falan derken İstanbul tayfamdan her geçen gün yeni aşk ve flört haberleri alıyorum, maşallah, buradan tüm çiçeği burnunda aşıklara tebriklerimi gönderiyorum….Hadi bakalım muhabbetiniz bol olsun ;D

3 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Ask beni bozuyor be kardesim, ama boyle bozula bozula belki duzelecem...:)

    YanıtlaSil
  3. e öyle tabii...yanlış yapmadan doğruya ulaşamazsın beybi ;))

    YanıtlaSil